Рубрика: Հայոց լեզու

Ամառվա ընթացքում կարդացած գրքերը

Ես ամառվա ընթացքում կարդացել եմ Աստրիդ Լինդգրենի< Պիպին հարավային ծովում։> Ես ուրախ եմ, որ Պիպին կարողացավ ընկերներ գտնել:

Ես նաև կարդացել եմ Աստրիդ Լինդգրենի Լ<Լոնբերգացի Էմիլի նոր չարաճճիությունները>։ Ես ուրախ եմ, որ Էմիլը օգնում ծերերին։

Ես նաև կարդացել եմ Թոմ Ֆլեթչերի <Տոնազավրը կամ ամանորյա հրաշքը>։ Ինձ դուր է եկել Տոնազավրի խելացի լինելը։

Ես նաև կարդացել եմ Ռոալդ Դալի <Ընձուղտ Պեղոնը մեկ էլ ես>։ Ինձ ուրախացրեց , որ նրանք կարողացան փրկվել գողից։

Կարդացել եմ Մարկ Տվենի <Թոմ Սոյերի արկածները>։ Ինձ դուր եկավ, որ նրանք վերջում գտան փողեր։

Կարդացել եմ նաև Ռոալդ Դալի <Ջորջի հրաշագործ բալասանը>։ Ինձ ուրախացրեց, որ Ջորջը փրկվեց իր չար պառավ տատիկից։

Կարդացել եմ Ռոալդ Դալի <Աշխարհի չեմպիոն Դանին>։ Ինձ դուր եկավ, որ Դանին կարողացավ դառնալ աշխարհի չեմպիոնը։

Оставьте комментарий